Betingelser
Indledning
Websitet og alle dets ydelser er drevet af:
Kvik Bilpleje
CVR: 41377550
Alle priser på hjemmesiden er inkl. moms og i danske kroner.
Kundens forpligtelser
Ved bestilling af vores ydelser forpligter du dig til følgende:
Hvis du ikke er hjemme skal vi vide hvor nøglen til bilen ligger
Bilen skal være ryddet op og tømt for personlige genstande
Bilen skal holde parkeret på en måde så vi kan åbne alle døre helt op
Du er mindst 18 år gammel
Booking
Efter bestilling vil du modtage en mail med bekræftelse. Hvis vi er forhindrede, vil du blive kontaktet med henblik på at finde et andet tidspunkt. Ved booking vil din mail blive tilmeldt vores nyhedsbrev som vi benytter til markedsføring. Du kan altid afmelde dig igen.
Betaling
Umiddelbart efter det aftalte stykke arbejde er udført, vil kunde blive opkrævet det aftalte beløb. Betaling kan foregå via MobilePay og straksoverførsel til vores virksomhedskonto. Såfremt kunde ønsker at få fremsendt en detaljeret faktura via mail til et evt. bogholderi eller lign. inden betaling, da er dette også en mulighed, og betalingsfristen vil være 3 hverdage fra modtagelse af fakturaen. Herfra tilskrives rykkergebyr på 100 kr.
Såfremt kunde ikke betaler efter rykkergebyr, forbeholder vi os retten til at sende pågældende sag til inkasso.
Fortrydelse
Når du har booket giver du samtykke til, at vi kan gå i gang med at levere det aftalte stykke arbejde. Du kan ikke fortryde dit køb når vi først har leveret det aftalte stykke arbejde. Hvis du ønsker at afbestille skal du kontakte os senest 24 timer før den aftalte tid.
Ændring eller afbestilling
Hvis du vil ændre eller afbestille din tid, skal du kontakte os senest 24 timer før vi har aftalt at komme ud til dig. Ellers vil du blive opkrævet et afmeldelsesgebyr på kr. 250,00.
Skader og forsikring
Vi er forsikret, såfremt vi laver skader eller uheld på din bil eller ejendom på arbejdsstedet.
Reklamation
Vi leverer det aftalte stykke arbejde som beskrevet på vores hjemmeside. Du skal straks efter, at vi har udført vores arbejde kontrollere, at arbejdet lever op til de aftalte vilkår. Hvis du føler, at det arbejde vi har leveret er mangelfuldt eller der er fejl i det, skal du straks informere os. Dette skal gøres samme dag. Du skal dokumentere din klage med klare og tydelige billeder.